Sunt Un Emo ? Episodul 2 - Ildico

0

Written on 02:14 by Dirty Culture













Seara pe la 7, pe langa un colt de bloc, trei copii stau in cerc!
- Stiti ce am patit ? intreaba disperat Mihaita.
- Ce-i ma tampitule ? raspunde repede Elena
- Azi am vazut-o pe Ildi....oau...era asa superba, imbracata toata in negru, imi venea sa plang :(( avea o multime de insigne pe ghiozdan, avea una chiar si cu Tokio Hotel.
- BA da tu esti tare prost ma! exclama cu bucurie Elena
- Dar de ce te ei de el draga ? raspunde repede Gootzah.
- BA da si tu esti idiot nu? adica sigur esti ca si tot neamul tau. Ce idiota putea fi maica-ta sa iti puna numele asta.
- Dar ce ai tu cu numele asta, mami mi-a zis ca este un nume celebru, un om care a fost un geniu.
- Da foarte inteligent! In fine, zi ma mihaita esti chiar asa indragostit de Ildico asta?
- Da, ma simt ca in iad cand sunt langa ea!
- Ai vrut sa zici rai?
- Nu nu, iad! ma face sa simt durerea...cateodata imi vine sa imi tai venele si sa ii arat!
- Doamne iarta-l ca nu stie ce vorbeste.
- Dar ce? tu nu te-ai gandit niciodata sa iti tai venele? exclama Gootzah.
- Ce sa fac? Sa imi tai venele ? Poate sa mi le las lungi! "Mama ce sa fac? sa imi tai venele sau sa mi le las lungi? " rade Elena
- Deci Ildico e asa TRU, nici nu stiu cum de nu are prieten, as invita-o eu la mine acasa sa plangem impreuna! dar nu cred ca e de acord mama.
- Deci, voi sunteti retardati! Stiti care e scuza voastra ? Vreti sa deveniti fetite, de aceea va purtati ca ele. DECI NU SUNTETI TRU.
- Tu nu esti TRU, nu ai fost niciodata TRU! exclama Mihaita
- Ma retardatilor! eu am plecat. dar va spun un banc inainte! Ce fac 5 EMO-KIDS intr-o camera?
- Nu shtiu!???
- Se pun fiecare intr-un colt, iar cel care ramane, se pune in mijloc isi taie venele pentru ca nu are si el coltul lui in care sa planga! ADIO RETARDATILOR!

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu