STOP smoking!

0

Written on 05:24 by gutz

De ce fumati? va spun eu de ce....degeaba!Unii au inceput sa fumeze din curiozitate,insa cei mai multi din cauza anturajului.Daca vrei sa fi acceptat intr-o gasca trebuie sa demonstrezi ca esti smecher....cool....sau cum se mai considera unii...Si cum poti demostra cel mai bine? Pai simplu...mergi la un chef si le arati ca stii sa fumezi ....iar daca mai si bei esti perfect.Si asa incepi sa iti afectezi sanatatea tot mai mult.Uneori e atat de patetic sa fii fumator...sa cersesti o tigara..sa te rogi de toata lumea sa iti dea si tie sa tragi un fum.E atat de comic sa auzi pe cineva ca a facut pariu cu iubitul/iubita ca s-a lasat ,si il prinzi ca fumeaza pe ascuns,de fapt nu minte pe nimeni..se minte pe el.Trebuie sa fi naiv sa crezi ca poti sa iti pacalesti parintii,sa crezi ca ei nu isi dau seama...e ca si cum ai crede ca profii nu stiu cand copiezi.E chiar amuzant sa auzi o persoana, care fumeaza de putin timp,ca nu se poate lasa.Ii inteleg pe cei care au ani buni de cand fumeaza...dar nu cred ca poti fuma de putin timp si nu te poti lasa...eu cred ca nu vrei si ai gasit o scuza.Am auzit raspunsuri inteligente de la cei pe care i-am sfatuit sa se lase de fumat:pai si nefumatorii mor! WOW! Daca nu tii la sanatatea ta...e greu sa cred ca te gandesti la cei din jur...de ce ne transformi in fumatori pasivi? Mi-e frica sa ma gandesc la fetele care fumeaza...mi-e greu sa cred ca pe perioada sarcinii nu vor fuma( daca nu se lasa intre timp)...nu isi dau seama de sansa nasterii unui copil cu probleme. Cred ca fumatul nu e nimic mai mult decat un moft,o fita.Nu am auzit nici un fumator sa imi ceara sprijinul sa nu mai fumeze...deci inseamna ca nu isi doreste cu adevarat. Sper ca pe viitor se vor schimba lucrurile,si chiar imi doresc sa va lasati de fumat...stiu ca ce am scris e egal cu 0, dar poate va convinge mai usor filmul de mai jos.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu