Aberam...

1

Written on 12:43 by Dirty Culture

De ce ne place sa aberam ? Adica ce fac eu acum ? Unii spun ca din plictiseala, alti de oboseala si alti din pur si simplu fapt ca vrem sa ne dam in spectacol. La ce oare am ajuns scriind asa ceva ? Defapt unde au ajuns unii blogeri ? Noii blogeri aparuti "pe piata" cred ca au ajuns la un stadiu in care toata lumea ii intelege si vor sa se faca cunoscuti pentru ca pe viitor sa ne umple capul cu aberatii gen: "astazi mi-am legat siretul drept si pe urma cel stang, este ceva ce nu am facut niciodata" la acest subiect sa spunem ca ar primi cam 80 de comentarii, de ce ? Deoarece e la moda sa "lasi un comm" si chiar sa ai propriul blog in care sa iti spui gandurile. Aici apare o problema : Gandurile tale, gandurile altora sau ganduri pe care ai vrea sa le ai. Ce nu facem noi sa ne dam in spectacol astfel incat toata lumea sa stie si sa ne consider "coo" : Un subiect incepand cu "sa vedeti ce mi s-a intamplat azi...(ceva senzational in continuare)" ar avea un succes nemaipomenit deoarece "masa" de pe internetul romanesc e vulnerabila la asa ceva (chiar daca nu e adevarat ce i s-a intamplat). Desigur exista bloggeri pe care eu personal ii apreciez si ma bucur pentru munca lor, spun adevaruri si isi expun propriile ganduri si sentimente. Sa stiti ca eu sunt impotriva celor care ma aburesc cu "Azi am mancat un borcan de castraveti" si raspunsuri "Oau, ce senzational esti" sau "M-am indragostit de tine si de felul tau de a scrie". M-am gandit sa fac un fel de blog-test si sa scriu fratele meu din ora in ora ce am facut, dar absolut tot sa vedem pe care naiba il intereseaza sa vada ce fac eu in detaliu. Toate acestea ajung in final la aceasi aberatie de care v-am spus pana acum. Save Us Romania!

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

1 Comment

  1. Anonim |

    da de ce zici asta? nu sunt de acord intr-u totul cu tine...dar imi place opinia! ;)

Trimiteți un comentariu