Noi si "A Face Misto"

1

Written on 09:03 by Dirty Culture

Nu tot timpul am fost handicapat. Odata eram si eu un copil normal ce imi placea sa joc fifa pe calculator si doom 2 la scoala cu colegii. Eram zile in care eram un copil speriat si mai aveam un pic si dadeam sa fiu emokid (cu toate ca nu stiam ce era aia atunci :P) Da am intrat la liceu (la un moment dat) si eram si eu boboc. Ma plimbam in fiecare pauza prin curtea scolii cu capul in jos ca imi era frica sa ma uit la cei mai mari. Faceau misto de noi, glume si alte chestii cateodata rele de tot si imi ziceam in gand "lasa ca ma fac eu mare". Eh, uite a trecut un an, doi ani, trei ani si pe zi ce trece o luam razna. Parintii imi ziceau sa ma duc la scoala sa invat, eu ma duceam la scoala dar sa ma distrez si sa fac misto, pentru ca cu aceasta ma ocup - SUNT MISTOCAR (nu stiu daca e termenul corect). Da, cu asta ma ocup, la fel ca si colegul meu de pe blog (gutz) asta facem, asta ne ocupa toata ziua. Facem misto de oameni, de idei, de subiecte, de legi, de "democratie" de tot ce se intampla si nu ni se pare normal. Treaba aceasta ni s-a urcat la cap si nu are de gand sa iasa. Odata ce faci misto de un om, de doi, de zece incepe sa iti placa, ii gasesti defectul principal de la care deviezi si gasesti alte defecte, de aici totul curge de la sine. A face misto de cineva nu inseamna neaparat "a-ti bate joc de cineva", nu te duci il injuri, il batjocoresti pe el sau pe neamul lui (asa se face in ultima vreme) . Daca ai cap poti sa "jignesti" un om pana il faci sa planga. Tot ce trebuie sa faci e sa ramai calm, sa iti pui mintea la contributie, replici calme, calculate, la obiect, scurte si sa ai o putere buna de reactie. Asta e tot ce conteaza ;)

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

1 Comment

  1. Anonim |

    DA! Interesant...incepe sa imi placa!

Trimiteți un comentariu