FREZA MEA ! FREZA NOASTRA

3

Written on 08:47 by Dirty Culture

Despre ce vreau sa va vorbesc in aceasta zi este nu este diferit de ce ati vazut pana acum. E pur si simplu prostia romaneasca. Intr-o zi am dat de un forum cu un topic mai ciudat , se numea freza (JOS) la barbati, si erau anumite personaje acolo care discutau pe aceasta tema. Eu o sa reproduc aceste cuvinte sub forma unor personje fictive. ENJOY

Ion: "Care mai e moda acuma(la barbati) si ce prefera doamnele ?
Ma refer la cum va menajati parul dintre picioare (ras , tuns, etc), cat de lung, cat de ras, pe unde si ce folostit ca sa-l ajustati.
Voi doamnelor ce preferati ?"
Gigi: "pe doamne cred că le interesează fructul, nu frunzele... "
Vasile: "Iarna sunt la moda pletosii... Vara sunt cheliosii..."
Gigi: "doamnele prefera diamantele bine slefuite."
Vasile: "vai acum vad o alta conotatie a pseudo-complimentului dat de profesoara mea de fizica in clasa a 8-a:
"esti un diamant neslefuit"
si pe atunci nici nu aveam par p-acolo nu-i fac nimic special, il las cat stiu eu de scurt"
Guta: "si funzele conteaza destul de mult"
>> LA UN MOMENT DAT APARE SI O TIPA <<
Ana: "ah, misoginule!!!! adica si noi avem voie sa zicem la fel?!?!
and then again, fructe ca fructe, dar nu simt nevoia sa ma inec in frunze. dar nici chel."
Guta: "defrisari intense.....insa tre sa ramana si putin puiet sa nu se strice peisagistica naturala a locului"
Vasile: "Ana Ai intalnit oare vreun badaran care cand si-a dat pantalonii jos, avea nevoie de drujba in loc de foarfeca ?"
Ana: "Da"
Vasile: " si nu ii iesea nici anaconda din jungla?"
Guta: "rasta, anyone?
Ion: "Mie place tuns cu masina deasupra....luat pierdut de pe burta...ras pe ea si oo"
Vasile: "Io personal ma fac cu masina de tuns. Nr 1 in zona pubiana si imprejurimile si 0 la 00 si pe madular. Dupa parerea mea cel mai pericuos este sa incerci sa defrisezi cu foarfeca, iti scapa un pic mana si defrisezi definitiv."
Ana: "da, aveţi voie să ziceţi la fel, doar că noi tre să trecem prin frunze ca să ajungem la fruct, iar pe voi să va ţină deep-throat-u . bine, într-adevăr contează, încercam şi eu să glumesc. sunt jenante fazele când se opreşte careva din parteneri să-si mai scoată câte un fir de păr din gură. eu am păţit-o. nu pentru cel care scoate părul e jenant, ci pentru cel de la care provine"
Guta: "Ai patito a? Park akum aud: domsoara' ai un fir de ar pe buza de jos"
Ion: "esti sigur ca scotea din gura un fir din parul tau? ca si eu ma mai opresc sa scot cate un fir din parul meu avand in vedre ca imi intra...in..vedere da da il prind in coada din cand in cand."
Guta: "Eu ma rad din respect pt cea care ma suge"
Vasile: "ructul ca fructul, da una e sa intinzi mana si sa il iei, si alta e sa scormonesti prin frunze dupa el. In opinia mea, tine mai mult de igiena personala decat de ce prefera ele. Eu unul nu ma pot suporta cu astrahanul in chiloti. Si nici nu imi face placere sa scot chilotii de pe ea si sa ma trezesc cu jungla amazoniana in fatza ochilor"
Ana: "incercati cu laser, epilare definita ..."
Vasile: "Laser frate!!!"
Ion: "ai grija sa nu-ti epileze si " juniorul "..."
Guta: "Da cine-a zis ca ma epilez la Luke Skywalker Cosmetics?"
Ion: "ciomu versiunea star wars:)"
Vasile: "Ala micu, cu manuta lui..."


Sper ca v-a placut ...astept comentarii!

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

3 Comments

  1. Anonim |

    :)) i'm speachless :D
    incredibil ce discuta unii...prostia in romania..foarte adevarat

  2. gutz |

    doamne ce am mai ras cand am citit alea...=)))=)))

  3. Anonim |

    ce sa mai zic???? sunt praf.........chiar nu imi imaginam asa cv ......ha ha ha...esti super ingenios!!!

Trimiteți un comentariu