FREZA MEA ! FREZA NOASTRA Partea a II-a

2

Written on 11:15 by Dirty Culture

Si acum revin in forta cu o noua parte din articolul "FREZA MEA ! FREZA NOASTRA" daca nu la-ti citit pe primul nu are rost sa il cititi pe acesta! deci enjoy, noi personaje noi prostii!

Ion: ma tund, ma rad depinde cum am dispozitia in acea zi. am incercat o data cu crema depilatoare, ustura de iti vine sa iti bagi picioarele si intr-adevar arde, la lama nu prea suport ca ma irit desi am incercat orice posibil si imposibil: spume, geluri de ras, balsmauri cu aloe dupa after shave-uri etc. cel mai bine e cu balsm pe baza de aloe, recomand
Vasile: Care stie cremele care ataca cel mai putin pielea ? Nu am chef sa ma duc la scoala cu c0@|ele in sacosa doar pentru ca m-a iritat crema.
Gigutza: Eu folosesc de ceva timp creme de epilat. Cu lama te chinui mult mai mult, uneori de tai, mai te mananca dupa aia si te scarpini cand ti-e lumea mai draga.
Cea mai buna crema este cea de la Farmec (si Elmiplant e buna), dar in nici un caz Veet(sau derivatele ei scumpe si proaste - am stat 2 zile iritat de la ele, aveam c02|ele rosii si ma usturau, zici ca erau scoase din jar. Farmec isi face treaba. Ieftina si buna. Dupa aceea ma spal si ma dau cu lapte Doina sau cu aftershave Nivea (d-ala alb fara alcool).
Iese super si nu ustura deloc. Data viitoare pun poze
Ion: Adevarul e ca asa chel-chel chiar arata cam ciudat....eu prefer tuns si scurtat.
Dar la alternativa de a-l decolora s-a gandit careva? Poate e buna de ceva pentru aia de sunt mai blonzi din fire. Restul, keep away, va dati seama cum ar arata unul mai creol asa si jos cu un smoc balan.
Zuperman: pentru siguranta ta iti recomand japanul, aia din ro. sint rai, mai ales femeile esteticinele , te lasa subit fara " masina de facut copii"...
Gigutza: Pentru siguranta proprie prefer masina de tuns din mana mea dreapta. Nu de alta da junioru a implinit 30 ani (ca si mine de altfel)... Se apropie momentul sa am urmasi si vreau sa fiu sigur ca asa va fi. Tuns zero peste tot si pierdut spre abdomen...
Vasile: mersi de hint si bine ca am aflat de crema, imi e frica de lame, mai ales in zona aia
ps. sper ca nu costa 1000000$, nu ?
Zuperman: more like incepand de la 1-2$. si tunzi cam 2 cutii de oua cu un tub.
pt hardcore: incercati cu briciul
Ion: de asemenea am 2 maini stangi si mi-e cam greu sa cred ca pot manevra asa bine o masina de tuns
Zuperman: roaga-l atunci pe frizer
Gigutza: mai bine te duci la hair-stilist, nu la frizer
Nancy: oh yes, taaaare as vrea sa o vad si pe asta. pana si eu, ca femeie, fug de epilator ca de dracu, daramite barbatii
>>>SI REVINE ANA<<<<
Ana: de ce draga? daca noi suportam, ar fi misto sa suportati si voi. ia hai cu totii, cu mana pe penseta, pe ceara si pe epilator si apoi prezentati armele
Zuperman: alea sunt lucrurile diavolului........
>>>INCHEIEM CU UN SUPER CITAT<<<<
Nancy: da' de aia nu va plangeti cand dati de o randunica curata ca-n palma :D stii cum se zice: "no pain, no gain!"


If you enjoyed this post Subscribe to our feed

2 Comments

  1. Anonim |

    ha ha ha :)) e mai tare ca primu asta mah!

  2. gutz |

    c penali is astia fra....problema mare...ar trebui s vedem la stiri o rezolvare...sau hai sa facem o conferinta pe mess p tema asta..:)))=)))

Trimiteți un comentariu