metode de sinucidere

3

Written on 08:48 by gutz

In ultima vreme am mai prins stirile de la ora 17...greseala mea...si am fost ingrozit de ce am vazut si auzit.In ultimii 2 ani au avut loc numeroase sinucideri in randul tinerilor,toate cauzate de "dragoste"...sau lipsa ei.Metodele de sinucidere au diferit de la caz la caz,ce aveau in comun era scrisoarea de adio:"Imi iau adio de la viata,ma sinucid.Maricica nu ma iubeste/inseala cu altul/nu vrea sa fuga cu mine in lume/etc." CE AI FACUT MHA? Esti normal???Mai dezechilibratule psihic tin sa iti spun ca asta nu e un motiv sa iti iei viata,doar Dumnezeu are dreptul sa iti ia viata pentru ca tot El ti-a daruit-o.Chiar crezi ca merita sa iti iei viata pentru o persoana care nu te iubeste?Daca te-ar iubi nu te-ai mai sinucide...cred.Sa presupunem ca ii spui fetei pe care o iubesti si care nu te iubeste de isprava pe care ai de gand sa o faci.Si de frica sa nu faci o asemenea prostie,ea accepta "sa fie a ta".Ai fi fericit?Cum sa fi fericit cand stii ca persoana de langa tine nu te iubeste,sta cu tine din mila.Eu cred ca este mai bine sa uiti de acea persoana si si sa incerci sa iti vezi de viata ce ti-a mai ramas.In cel mai rau caz poti fi dezamagit ca nu ti-a reusit pe plan sentimental,dar nu iti poti lua viata pentru asa ceva.Nu va mai aruncati de la etajul 1,nu mai inghititi o multime de pastile amestecate cu alcool,nu mai incercati sa va spanzurati cu cravata cand nici nu stiti sa ii faceti un nod.Si eu am fost dezamagit de viata pe acest plan,dar prietenii m-au ajutat sa trec peste,m-au ajutat sa "trec la nivelul urmator".Asa ca daca va vine vreodata asemenea idei dati-va 2-3 perechi de palme si sunati repede un prieten, va va fi de folos si doar daca va asculta "oful". Tuturor sinucigasilor le urez sa nu le reuseasca metoda si le dedic o melodie :


Esti slab de inger dar te dai al dracu' ca Mefisto
Pune la tampla un pistol. Acum trage. Este gol...
Ai vrea sa zbori, te trec fiori caci n-ai vointa
Frate, te imping eu de la spate sa nu te ai pe constiinta
Ca ultima dorinta: 'Daca viata-i curva ti-ai baga ***-n ea?'
In momente ca astea devii sentimental si te-ai *** cu moartea

...
Sunt cu gandul prin padure, c-o funie legata de gat merg
Si ma intreb de ce *** mea merg in loc s-alerg
Neintelegerile conjugale m-au facut sa vreau sa m-arunc
Dar baga-mi-as ***, a venit M. Radu si m-a dat jos de pe stalp
...
Rupt de beat am asteptat sa treaca o masina in viteza mare
Dar baga-mi-as *** in sisteme voastre de franare
Panicat, stresat ca traiesc intr-un cacat de stat
Mi-am verificat venele cu lamele dar tot fara rezultat
M-am tarat incet in pat suparat ca nici cutter-ul nu taie
Dupa ce m-a ridicat mama de pe gresia rece din baie
Acum femeia imi reproseaza ca nici la asta nu ma pricep
'Taci fa, in mortii ma-tii. Curvo. Nu vezi ca inca incerc ?'
In fatza Parlamentului cu benzina m-am stropit,
credeam c-am reusit
Dar cat sa fii de tampit sa nu iei la tine un chibrit
...


If you enjoyed this post Subscribe to our feed

3 Comments

  1. Fadi |

    =)))=)))=))) esti prea tare!

  2. Anonim |

    ba tata TU ESTI TIMPIT daca tu stii ce e aia dragoste pt cineva atunci vb daca un taci DRACU din gura cind vei IUBII vreo data atunci sa te vad.Daca ai intilnit DRAGOSTEA sau crezi ca ai intilnit-o atunci ai dreptul sa vb(dragostea adevarata)ca restul le-am intilnit totiatunci sa vb OK? SAL L ATOTI CEI CE IUBESC CU ADEVARAT SI AU TRAIT IUBIREA

  3. Anonim |

    de acord cu anonim,http://deceblog.net/2007/06/top-10-metode-de-sinucidere/

Trimiteți un comentariu