Cand Sa Platesti O Bautura Unei Fete ?

1

Written on 07:09 by Dirty Culture


GHID PENTRU BARBATI ;)

Cand sa platesti un suc unei fete?





O voi spune pe scurt: nu-i cumpara un suc/ o bere/ cocktail etc. Nu te oferi sa-i cumperi o bautura cu toate ca ii dai dreptate ("Mi-e sete...", "Vrei sa-mi cumperi un suc?", etc). Uite de ce - daca o faci, te rogi de ea/ o implori. Iar femeile nu simt mai multa lipsa de respect si dezamagire decat pentru un barbat care se roaga de ele. Da-mi voie sa iti arat cateva exemple pentru a ilustra acest lucru:
Ea (gandindu-se "Hai sa vedem daca pot sa-l agat pe tipul asta:)"): "Vrei sa-mi iei un suc?"
Tu (gandindu-te "O Doamne, am noroc, se pare ca femeia asta ma place, imi cere sa-i cumpar un suc:)"): "Desigur!"
Ea (gandindu-se "Ha! Inca un barbat implorator care imi cumpara un suc doar pentru ca i-am cerut asta. Ce idiot. Chiar asa cred toti ca ma voi culca cu ei pentru o sticla cu suc? Iisuse... am sa-mi iau sucul si am sa continui sa caut un BARBAT ADEVARAT."): "Multumesc! Esti asa de dragut! Acum, la revedere!:)"
Tu (confuz): "Hei... asteapta! Um...?"
Chiar daca sta de vorba cu tine sa zicem pentru 5-10 minute - ai inceput naspa, deja ai fost trecut in agenda ei ca fiind un barbat care O IMPLORA!
Sa te oferi sa-i cumperi o bautura este si mai rau. Devii voluntar un tip care se roaga de femei. Femeia, fie va refuza bautura (nu vrea sa aiba de-a face cu un idiot ca tine), fie va accepta dupa care va continua sa te ignore (nu vrea sa aiba de-a face cu un idiot ca tine, de asemenea, dar iti va lua bautura) sau - femeile mai sensibile vor accepta bautra si chiar vor sta de vorba cu tine, dar nu se vor simti deloc confortabil ("Am acceptat bautura, deci banuiesc ca va trebui sa mai stau cu el cateva momente, poate gasesc ceva interesant la el. Dar n-am gasit nimic! Este un implorator! Nu-l vreau! Am sa incerc sa ies din schema in momentul in care va vrea sa se prezinte!"). Iar daca nu se simte confortabil stand alaturi de tine, crezi ca ai putea sa ai vreo sansa cu ea? Bineinteles, ai putea sa intorci situatia la polul opus, dar asta numai daca esti cu adevarat FOARTE BUN - dar de ce sa iti faci singur viata mai grea?
Deci, ce trebuie facut cand iti spune "Vrei sa-mi iei ceva de baut?". Daca pare ca este interesata de tine - ai purtat o conversatie cu ea timp de cateva minute iar apoi ti-a bagat testul "vrei sa-mi iei ceva de baut" ("tipul asta ma place atat de mult incat sa-mi ia ceva de baut?") sau se aseaza langa tine cu speranta sa ajunga sa te cunoasca mai bine pe cand tu o abordezi cu cea mai tampita replica AFC - ("Pot sa-ti iau ceva de baut?") sau, cu roluri schimbate ("Vrei sa-mi iei ceva de baut?") pentru a initia conversatia - ii explici ca nu iti sta in caracter sa cumperi bauturi femeilor, dar ca are permisiunea sa iti cumpere TIE ceva de baut:). Un exemplu:
Ea "Vrei sa-mi iei ceva de baut?"
Tu "Nu. Dar imi poti cumpara tu ceva de baut:)"
Ea (gandindu-se "Au... Ceee?... Nu s-a rugat de mine? E posibil ca asta... sa fie un barbat adevarat? Ce se intampla?... Ma umezesc?"): "Pai... aa... Sigur ca da!"
Daca totusi o vezi ca cerseste, pescuieste bauturile altora si iti dai seama ca nu-i pasa in nici un fel de persoana ta, sa-i spui "Nu" ar inseamna sa se duca la alt barbat, cu speranta ca poate va gasi vreun fraier care sa-i cumpere oricum ceva de baut. Asa ca va trebuie sa o opresti. Uitati un exemplu de pe ASF:

Ea: "Vrei sa-mi iei ceva de baut?"

Tu: "Da-mi un sarut frantuzesc."

OBSERVA ca jocul cu limba trebuie sa fie partea explicita a afacerii. Nu incerca RAHATURILE de gen - pupicuri, pentru ca intr-un fel sau altul tot te rogi de ea. Acum vine partea cea mai ca lumea: Daca spune nu, ea este persoana care a spus "nu" in aceasta situatie, in locul tau! Nu trebuie sa fii tu cel care o darama. Daca spune "da" - la atac cu limba si ceva kino, pe loc. Apoi cumpara-i ceva de baut drept recompensa:) Observa ca e posibil ca la inceput sa o faca pe mironosita inainte de a se arunca in problema, acum este sansa ta de a-ti arata personalitatea si de a arata cat esti de jucaus.
"Sper ca nu esti plictiocoasa, nu-i asa? Iesi in oras ca sa te distrezi, asa-i? Ne distram:)!"
"Iti plac tipii distractivi, nu-i asa?:)"
"Nu este sex pasional sau ceva de genul asta... e doar un pupic!:)"

Sper ca va fost de ajutor. Si e doar prima parte :)

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

1 Comment

  1. gutz |

    mah o sa tin cont de sfatul tau

Trimiteți un comentariu